fredag den 8. juni 2012

Ih som tiden går..

Jaa.. min "plan" var jo at skrive lidt hver dag.. Men ja.. Tiden flyver bare afsted.. Og så "glemmer" man lidt at opdatere.. Men hva.. Så er der jo lidt mere at skrive om.. Eller.. Der er faktisk ikke sket det helt vilde.. Igår var vi til Babysvømning.. Hvilket gik super fint.. Vi var endda i vandet 10 før det startede .. Men alligevel tog han det hele meget pænt.. Han begyndte endda at vise interesse for legetøjet i vandet.. Der har været alt for mange indtryk, så det har ikke interesseret ham såå meget..
Idag har den så bare stået på afslapning og hygge. Vi sov heelt til kl 8.30 imorges.. Eller.. Vi vågnede godt nok kl 7 da Jakob skulle på arbejde.. Jeg plejer så at ta ham op i sengen så vi kan ligge og hygge/lege lidt inden vi slår op. Men idag faldt han sørme bare i søvn i mine arme :D

Imorgen står den (hvis der ikke står ned i stænger) på "Rock i Frederikshavn" :) Det starter kl 11. Og Farmor og Farfar stod nærmest på spring for at få lov til at være barnepige.. Men det er faktisk heller ikke meget vi har været "ude" uden David.. Så det er vist en smugle tiltrængt.. Vi var godt nok til min fætters konfirmation her for en måneds tid siden.. Meen.. Det jo ik helt det samme.. :)
Jeg glæder mig faktisk lidt til at komme ud og opleve lidt som Anita og Jakob. Og ikke som forældre med en baby :)

Og så lidt billeder :D

Se så dygtig jeg er :D


Hov mor.. Du har glemt at ligge vådservietterne på plads ;)



 Igår (torsdag) fik jeg ENDELIG en fotobog som jeg lavede og bestilte for en hel månede siden.. Den blev bestilt på Foto.com.. Og de har "undskyldt" sig med at der var noget galt med deres maskine der frankerer deres pakker..

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare fin den bog! Vi har lavet en lign til Mikkel, det er så fint at have!!!

    SvarSlet