fredag den 1. juni 2012

Juhuu.. Jeg har vundet :D

Og mig som ellers aldrig vinder noget :)
Jeg deltog for noget tid siden i en konkurrence på Miraklerne. Tina som står bag denne fine blog skriver så på Facebook: "Vinder af konkurrence... Anita Aastrup Nielsen du skal måske lige tage et lille kig ;-)"

Sørme om jeg så ikke er vinderen..

Gevinsten var enten en hue, eller et par bukser fra unik-kids, som også sælger tøj til præmature (for tidlig fødte) :)

Jeg valgte disse fine bukser:


Nøj hvor jeg glæder mig til modtage disse fine bukser.. Der går dog lidt inden han kan passe dem. da jeg har valgt dem i str. 68 (han bruger 62 nu) Så bliver han rigtig sommer-smart :)


1000 tak til Tina for at lave sådan en lækker konkurrence :D

2 kommentarer:

  1. Tillykke. Så godt på siden at du havde vundet:-) Det er nogle super smarte bukser, kan godt forstå du glæder dig til David skal bruge dem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Ja de ser rigtig fine ud :) Meen der går jo nok ikke længe inden han kan passe str. 68.. (han er næsten lige kommet i 62) De gror jo lyn hurtigt når de først kommer igang ;) hihi

      Slet