søndag den 3. juni 2012

Marked, Klapvogn og weekend hygge..

Jeps.. Igår fik vi en lækker lækker klapvogn.. Svigermor ringede Fredag, og spurgte hvilken klapvogn vi gerne ville ha.. For de havde 20% rabat i Ønskebørn, på Emmaljunga klapvogne. Men det var kun i denne weekend. Så hvis vi gerne ville ha den, så ville hun gerne købe den til os..
Så lørdag formiddag smuttede vi alle til Hjørring for at kigge på den. Jeg havde kigget lidt på Emmaljunga´s hjemmeside i forvejen. Og min kærlighed til den Lime grønne holdt stik.. (Sort m. Lime grønne kanter) Så det var den det blev :D

Da vi havde været i Hjørring og købe vognen, var både Jakob og farfar rigtig hurtige til at få den pakket ud.. Eller.. De åbnede kassen og fandt ud af at der var noget der var knækket.. Så de skyndte sig at køre op for at få den byttet.. Meeen det fik en lang næse.. Og jeg tror ekspedienterne grinede lidt af dem. Det der var knækket var nemlig bare en plastik beskytter, der gør at de dimser hjulene skal sidde på, ikke borer sig ud af papkassen.. Haha.. Farfar var også noget flov over at de havde forhastet sig sådan. som han sagde "hvis vi liiige havde brugt 2 minutter til at tænke over hvordan hjulene skulle sidde fast.." MÆND! :D

Efter aftensmaden (kl.20) smuttede jeg så en tur til Hjallerup Marked.. Min veninde havde prøvet at lokke og plage mig hele dagen.. Så det måtte jeg hellere gøre noget ved.. Da jeg kom var alle bare allerede godt fulde.. Wuhu.. Især når man selv måtte nøjes med en enkelt øl. Men vi havde nu en rigtig hyggelig aften.. Vi fik danset en masse.. Og mødte en masse af dem vi festede meget med i "de unge dage" Det var rigtig hyggeligt.. Ud over at jeg ikke var fuld, så var det hele næsten som dengang.. En masse øl, dans, og højt musik (Six Pack)




I skal selvfølgelig også have et billede af David i hans nye køretøj.. :) Selvom han er lidt lille til at sidde i den endnu, så skulle den da prøves.. Vi har snakket om at den bliver god at ha med når vi skal på camping til August.. :) den kan jo ligges ned, så han også kan sove i den når vi er på ture.. :)

Mmm.. Mors hjemmelavet grøntsagsmos er bare godt.. Så det skal heeelt op i panden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar