fredag den 11. maj 2012

Shopping, Aben Ingolf, og tlf retur..

ENDELIG! I søndags bestilte jeg en Kay Bojesen abe..Og idag kom posten endelig med den.. Jakob har ønsket den i laaang tid.. Men syns bare at den er så fandens dyr?! Helt ærligt.. 750,-?! For en lille figur i træ.. Nårh, men jeg er så "heldig" at få en masse fristende tilbud via mail.. Ved sørme ik hvornår jeg har fået tilmeldt mig alle de ting.. MEN.. Hjem.dk sender så "Dagens Deal".
Jeg plejer faktisk at slette dem.. Men af en eller anden grund tjekkede jeg mailen i søndags.. DET på ha været et kald fra himlen eller sådan noget.. 500,- + porto.. YES! tænkte jeg.. Nu havde jeg endelig chancen for at købe den uden at komme af med 800,- Og idag kom den så ENDELIG med posten.. Jeg hængte den ud i gangen på en "hattehylde" som jakob satte op igår.. Så det var det første han så når han kom hjem.. For da han kom hjem var jeg ude ved hestene..
Da jeg langt om længe kom hjem, smiler jeg og siger "ka du li ham?" han kigger underligt på mig.. "øøøh hvem?" Han er så gået LIGE forbi ham flere gange, uden at se at han hænger lige foran ham.. UTROLIGT?!?! - Han var dog glad for ham alligevel.. Men han syns jeg var sindsyg, at bruge så mange penge på ham..

Dagen idag har ud over hestene, været brugt på at finde en fødselsdags gave til min lillesøster Lise.. Hun holder fødselsdag på næste Torsdag. - Men det er jo godt at være i god tid med en gave ;) Jeg mødtes med min søs Sanne, og hendes kæreste Tobias, i Hjørring.. Jeg skulle alligevel op og hente min elskede tlf.. (HTC Incredible S) Den var gået istykker :( Så har undværet den i 2 uger.. Det var godt nok dejligt at få den retur.. På trods af at alt indhold er slettet.. Selvfølgelig :( De havde så udskiftet stort set alt på den.. bl.a hele printpladen.. DYRT! Godt at garantien tog det.. Ellers har jeg også en forsikring på telefonen, der dækker alt..

Her hænger Ingolf så.. Lige midt i gangen :)

Desuden vil jeg liiige henvise til en lille video med David.. Den skal helt sikkert nok få dig til at grine.. Eller ihvertfald smile stort :D

Tryk HER For at se videoen..



Go´ weekend folkens.. Og tak fordi i læste med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar