søndag den 13. maj 2012

Weekendens "strabasser"

Tjah.. Det er nu ikke fordi den har stået på så meget..
Igår var vi en tur i Aalborg.. For at købe et par ting i BilTema.. Det endte så i Plantorama, hvor vi købte et par redekasser til Undulaterne.. Og så forelskede jeg mig i nogle "KæmpeJordbær-Planter". Så dem fik jeg da lige smidt op i vognen.. :D HOVSA..
Dem er jeg lidt spændte på.. Om de to planter var 100 kr værd :)

Jeg har faktisk ikke rigtig fået taget nogle billeder i weekenden.. Eller jo.. Et par stykker af David selvfølgelig.. Han er dagligt offer for kamera.. Jeg er faktisk blevet bedre til at bruge kameraet, i stedet for det dårlige kamera der er i min tlf.. Grunden er nok at det kamera der var i min gamle tlf (som jeg brugte de 2 uger hvor min tlf var til reparation) var MEGA dårligt.. Så jeg var "tvunget" lidt til at bruge kameraet.. ¨

Her er lidt af de billeder jeg HAR taget i weekenden..


David snakker liige med skildpadden.. :)

Og elefanten..

- En lille grinebidder, inden sengetid.. Ligner jeg en der gider sove mor??

David har fået en ide med at sutte på sin arm/håndled.. Så meget at han har lavet et lille sugemærke.. Bisse!!


Min lille Fransk Bulldog Amy er i løbetid.. Så badebleer kan også bruges til andet end svømmehallen.. Hun er dog ik heeelt enig i at det ser smart ud.. hun kigger på mig hver gang hun får den på.. Med et blik, "Hallooo.. Det mener du vel ik??"

1 kommentar:

  1. Hahahhaha åh det billede af Amy :D
    Nej hun ser godt nok ikke helt tilfreds ud :D

    Og David er jo lækker som altid :D

    SvarSlet