onsdag den 23. maj 2012

Kan i holde varmen folkens??
Pyha, her i Vrå var temperaturen været oppe over 25,8 grader idag.. Kan godt forstå at David var været lidt pylleret de sidste par dage.. Det er svært at vende sig til varmen..Men idag har han faktisk ikke været såå pylleret som mandag og tirsdag..
Både igår og idag har vi gået en laang aftenstur i det gode vejr.. Det tror jeg David har nydt.. At blive kørt i barnevognen.. Så sover han som en sten.. Og det er jo nemt lige at løfte ham ind i seng i hans sovepose..
I formiddags satte jeg mig ud på terrassen en halv time.. For at få lidt sol på den blege krop... Men skulle nok ikke ha siddet så længe.. For mine skuldre og brystkasse blev selvfølgelig rød.. :( Øvøv..
Det er bare typisk.. Bliver rigtig hurtigt rød på mine skulder og brystkasse.. Men benene bliver ved med at være hvide som kridt :/
Imorgen står den på Babysvømning.. Håber det kommer til at gå bedre end sidste uge.. Jeg må hellere tage afsted i god tid.. Så det ikke bliver så stressende som sidste gang..

Desuden har jeg snakket med "Station Victor" (spædbarns terapi) om at få lavet en ny omgang video terapi med David.. Sidste gang vi havde besøg af hende der lavet det, havde vi problemer med at han var RIGTIG ked af at blive skiftet, og/eller få skiftet tøj.. han græd og græd.. og tit var vi nød til at tage ham op og trøste midt i det hele.. Hun filmede så et alm. bleskift.. ALDRIG havde jeg set ham så rolig og afslappet.. Han lagde bare og kiggede som om han sldrig havde været ked af det når han blev skiftet.. VILDT underligt..
Men hun fortæller så at det tit er fordi man udstråler en usikkerhed.. Fordi man er bange eller nervøs for at han bliver ked.. Og det kan han mærke..

Nu har han så fået en ide med at han ikke gider ske-mad.. Og jeg er nu bange for at det er min "skyld".. Fordi jeg går og "spiller" mig op til at det bliver en "kamp" at få ham til at spise.. Så vi snakkede om det da de var her igår.. Og de ville så få Anne-mette, som hende der har videoterapi, til at ringe til mig.. Hun kommer så på næste Onsdag og snakker/optager..


Billeder? Ja selvfølgelig..





Lille Amy har det også varmt i solen.. Så er det godt man kan kravle i skyggen og slappe lidt af.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar