mandag den 21. maj 2012

Sommer, Sol, og Mødregruppe..

Jep... Det er lige hvad dagen er gået med.. Vi smuttede en tur i Mødregruppe fra kl 10 til 14.30 ca..
Da vi kom hjem satte vi os ud på terrassen.. David sad/lagde i barnevognen og hyggede. Og jeg sad med benene oppe, så jeg kunne få lidt sol på de blege ben.. :)

I mødregruppen var alle 4 unger for en gangs skyld vågen på samme tid. Så vi tænkte at vi da liige skulle have et fællesbillede :) Selvom David stadig er meget mindre (længde og vægt) så syns jeg ik han syner så lille når de ligger sammen..
David syns det var spændende at ligge og prøve på at fange Molly´s øre.. :) Det er sjovt at se hvor optaget de var af hinanden.. :D

Til aften (kl 17.30) var vi til spædbarnsterapi i Hjørring.. Han får jo en ny "historie" hver mandag.. Der efter smuttede vi lige forbi Synoptik fordi "næsedutten" på mine briller var gået i stykker.. Den fik jeg hurtigt lavet (den har været i stykker i 5-6 måneder.. men har bare ik liige taget mig sammen om at få gjort noget ved det... Jeg er slem til at udsætte sådan nogle småting..
Nå.. Men det kom også til at koste 1100  :S For har længe tænkt på at jeg gerne ville ha et par solbriller med styrke i.. Og NU skulle det være.. Inden sommeren forhåbentlig snart rammer lille Danmark.. :)

Imorgen står vist bare på afslapning.. og en ordenlig omgang oprydning/vasketøj.. Det er vi/jeg vist lidt bag ud med.. :D

Som (næsten) altid lidt billeder:





Mm.. Go´ bidering farmor har købt .. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar