torsdag den 10. maj 2012

Regnvejr og SURE Jordbær!

Tjah.. Nogle gange ville jeg ønske at mine øjne ikke blev så nemt fristet.. Jeg var i eftermiddags nede for at handle til noget aftensmad. I Frugt og grønt afdelingen stod der en stor bunke Spanske Jordbær. De kostede kun 15,- JUHU tænker jeg.. DET skulle jeg da lige have med hjem..
Under tilberedningen af aftensmaden ville jeg lige skylle de her fine jordbær og strø lidt sukker på, så de bliver rigtig gode..
Men jeg vil da liige smage en.. BVADR! De var sure.. Og helt hårde i kødet.. Ikke bløde og søde som jeg lige forventede :( Øv med øv på!
Nårh.. Men lidt is oveni kan vel hjælpe?!
Ser det ikke lækkert ud alligevel? NU glæder jeg mig til sol og sommer...





Nårh ja.. Regnvejr har vi også haft meget af idag.. ØV! Min lille vovse Amy syns ihvertfald ikke det var sjovt at være ude.. Hun kan ellers bruge flere timer på at sidde ude og holde "vagt" og nyde solen.. Når den en sjælden gang kigger forbi her i Vrå.. Igen.. SOL OG SOMMER.. Kom frit frem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar