onsdag den 16. maj 2012

Ugens start.. Øv tur i svømmehallen..

Kender i det med at man føler man slet ikke har siddet stille?
Sådan en dag har jeg haft idag.. Først stod den på Babysvømning fra 10.30-11.. Så havde jeg lige en time til at komme op af vandet, klæde om og hjem. For SP kom kl 12 for at snakke om David´s ide om at man ik kan li grød lige pludselig..
Der efter gik jeg ned for at handle.. Og skulle have en overtræt David til at sove.. Han sov sådan ret let rimelig længe. Var ude og gi ham sutten ret mange gange.. men så stillede jeg ham ind i garagen, med porten åben.. SÅ faldt han rigtig i søvn..
Kl. 16.45 kom de så fra "Station Victor" Som er et tilbud sundhedsplejen har for familier der har en svær graviditet eller fødselsforløb.. Vi får noget spædbarns terapi til David pga. hans tidlige fødsel.. For at få sat ord på alle de følelser vi har gennemgået i hele forløbet..
Og først nu, efter aftensmad osv er der endelig ro på.

Svømnigen gik ikke godt idag. Jeg går normalt om Torsdagen. Men da der jo er helligdag imorgen var onsdag og torsdags holdene slået sammen. For det første var vi 9 mødre.. Nårh, fred værd med det. Men David var SÅ overtræt. Så han syns bestemt ikke det var sjovt.. Han fik 1 dyk (han dykkede 4 gange sidste gang)Og da instruktøren ville ta´ ham og lade ham "svømme" hen til mig blev han bare ked af det. Da vi så kom ud i omklædning/bad stod der ca. 30-40, 9 årige (ca) fjantet tøser der skulle ind og svømme.. Der var SÅ overfyldt og umuligt for os at komme til.. Jeg blev så irriteret.. For David græd og græd.. Og der var ikke en eneste af de fjantet tøser der liige kunne lade mig få ham skyllet så vi kunne komme ud. Først da en af de andre mødre spurgte om ikke der var en der lige kunne lade mig komme til, hvis de bare skulle stå og pjatte og sprøjte med vand på hinanden.. Han skreg/græd faktisk indtil vi kom ud i bilen.. SÅ var der bare slukket og lukket..

Sp mente at jeg bare skulle nøjes med at give ham grøntsagsmos.. For det er det eneste han pt. gider.. Og så vil hun komme om 2 uger og snakke om hvordan det går. Og veje/måle ham igen..
Jeg lavede grøntsagsmos igår.. Med Broccoli, gulerødder og ærter.. Det ser ikke særlig lækkert ud.. Men knægten kan li det.. Så det er jo det vigtigste ;)Det så faktisk lidt giftigt ud.. Men han har fået det 3 gange nu.. Og har ikke spyttet det ud med det samme, som han har gjort med alt muligt andet..

Jeg fik slet ikke skrevet her inde igår. Jeg havde besøg af min veninde og hendes søde Datter Cecilie. Der lige nøjagtigt er 3 mdr ældre end David.. Det var rigtig hyggeligt.. Har faktisk ikke set dem siden vi var indlagt (sidst i dec.. 11)

Kan i klare et par billeder?



Det "giftige" grøntsagsmos :D 



Min venindes søde datter Cecilie.. Hun kunne få meget sjov ud af et par tomme flasker ;)

2 kommentarer:

  1. Årh hvor synd det skulle gå sådan til babysvømning :-(

    Håber han får sig en god nats søvn :)

    Og lækre billeder, som altid :)
    Er vild med "regnbue"-dragten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er også super lækker.. Jeg køber meget mærketøj brugt.. Og den her købte jeg også brugt.. :) 75,- .. Det kan jeg bedre overskue.. Jeg syns det er alt for dyrt fra nyt.. I forhold til kvalitet.. - Men fedt design.. :)
      (han sover heldigvis stadig godt om natten/ hele natten non stop ;) ) Han sov som en sten kl 20.. ;D

      Slet