onsdag den 9. maj 2012

Sandwich uden brød!

Go´Morgen danmark køre hver dag her i huset.. Og det hænder da at jeg får lyst til at lave noget af de lækre retter de laver hver morgen..
Igår morges lavede de så "sandwich uden brød".. MUMS tænkte jeg.. I følge "opskriften" skulle der bruges salat, laks og æg (mener jeg?) Men da jeg stod nede i Brugsen, og kiggede ned i deres frys/køl afdeling, syns jeg de der Laks var noget fesen i forhold til at 2 små stykker kostede 50 kr.. SÅ blev jeg stædig.. Så tænkte jeg, Kylling, Bacon og æg er altid godt :D Kylling havde jeg i fryseren, og masser æg i køleskabet.. Så skulle jeg jo bare have Bacon..
Da jeg så skulle igang kommer det.. SALAT!?!?! Ih altså.. Nårh, hvad gør vi så? Jeg finder nogle bønnespire, hvidkål, gulerødder, rød pebber og lidt løg.. Det snitter jeg da bare sammen til en "salat"..


Dette blev så resultatet: (Syns faktisk det blev ret lækkert - Og nemt at lave)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar