onsdag den 9. maj 2012

Mit første indlæg!

Jaah.. Nu prøver jeg altså også det her blog halløj! Hvor svært kan det lige være? meget åbenbart.. For jeg syns det er liiidt forvirrende. Men jeg lære det jo nok, engang :D
Jeg forestiller mig at jeg vil bruge bloggen til at vise og fortælle sjove ting fra vores hverdag.. (Hvad ellers?)

Nårh.. Men en lille præsentation ville nok være på sin plads..

ANITA er mit navn.. Jeg er MOR til DAVID. David er PRÆMATUR (fortidlig født).. Han er FØDT i uge 29+4. Og vejede 1110g og 37,5 vm lang..
Jeg bor sammen med min kæreste JAKOB. Som selvfølgelig er far til David. Vi bor i en lille by, VRÅ, i det NORDJYDSKE (mellem Hjørring og Brønderslev). David er idag 6 mdr. Og klare bare livet SÅ godt. Han triller, pludre, og er bare generelt en sej lille gut.. Han er super NEM. Sover igennem om natten. Og om dagen ELSKER han at ligge og snakke med hans legetøj ;) Men man skal sørme holde øje med ham. For pludselig siger det BUMP, så ligger han nede på gulvet..

Et BILLEDE? Jaa.. Så pyt da.. Er ellers ikke så fotogen.. Det overlader jeg til min SMUKKE søn!
Her er et billede af David, og der under et fra David´s barnedåb d. 22/4, med MOR og FAR og DAVID <3




2 kommentarer: